Zákaznická podpora:+420 216 216 003info@istage.cz
Měna
CZK

Dodací podmínky


Icon_03

>*** Informace k Vánočnímu období 12/2023 ***<

Raději upozorňujeme na vytíženost všech dopravců zásilek ve Vánočním období.

Dodání zásilky může být nyní pomalejší:
1-8 pracovních dnů u Doporučených zásilek
1-8 pracovních dnů u Balík do ruky/Balík na poštu/Balík do Balíkovny
1-10 pracovních dnů u Zásilkovna - výdejní místa
1-2 pracovních dnů u EMS/Express
1-8 pracovních dnů u Zásilkovna

Pokud chcete mít záruku nejrychlejšího dodání, doporučujeme zvolit dopravu EMS/Express!



Informace o způsobu dodání zboží

Všechno zboží uvedené skladem, máme skladem v Praze a je tedy vždy odesláno k Vám z České republiky.

>> Objednávky přijaté v pracovní dny do 15:00 odesíláme ještě ten samý den <<

Orientační doba dodání:
1-4 pracovních dnů u doporučených zásilek
1-3 pracovních dnů u Balík do ruky/Balík na poštu/Balíkovna
1-5 pracovních dnů u Zásilkovna - Výdejní místa
1 pracovní den u EMS/Express
90 minut Liftago kurýr Express - doručení do 90 min po celé Praze (Po-Pá, 9:00 - 16:00) 

Pokud chcete mít záruku nejrychlejšího dodání, doporučujeme zvolit dopravu EMS/Express!

- zásilky zpracováváme a expedujeme každý den
- kdykoli nás můžete kontaktovat a my Vám stav vaší zásilky ověříme i u dopravce
- pokud potřebujete svou objednávku co nejrychleji, doporučujeme jako přepravu zvolit: Balík do ruky nebo EMS

Všechny objednávky se snažíme zpracovávat a předávat dopravcům, co nejrychleji je to jen možné.
Většina našich zásilek je již doručována následující pracovní den od odeslání.

V případě, že máte jakékoli přání, jak zásilku odeslat, stačí nás kontaktovat a vymyslíme pro Vás nejlepší řešení.

  

Obecná ustanovení



Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) budou dle dostupnosti produktu a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu. Jedná se o pracovní dny, které uplynou od závazného potvrzení objednávky a jejím doručením ke kupujícímu. V případě, že je dodací lhůta delší nebo není možné zboží dodat, je zákazník informován neprodleně po zjištění této skutečnosti.

Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Osobní odběr v našem obchodě není možnýZa splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na místo uvedené kupujícím. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím vždy obsahuje doklad o zaplacení (daňový doklad).

Při převzetí zboží od přepravce doporučujeme důkladně zkontrolovat zboží bezprostředně při jeho převzetí. V případě, že je obal poškozený nebo se objevují jiné skutečnosti, které nasvědčují, že by mohlo být poškozené i samotné zboží. Doporučujeme zásilku nepřebírat nebo sepsat zápis o poškození zásilky s řidičem přepravní služby. Nevytkne-li kupující vady zásilky bez zbytečného odkladu, může po něm Dodavatel požadovat náhradu škody, která mu v souvislosti s tímto prodlením vznikla. Sepsaný zápis o škodě usnadní řešení případné reklamace. 

Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zásilka není mechanicky poškozené. Proto raději před podpisem pečlivě zkontrolujte obal a u spotřebičů balených do igelitové fólie i samotné zboží. 

Nepřijme-li zákazník objednanou zásilku, způsobí tím prodávajícímu škodu (poštovné, balné...), která může být následně vymáhána občansko-právní cestou!

Zboží zasíláme:


    1. Česká pošta - Doporučené psaní
    2. Česká pošta - Balík Na Poštu
    3. Česká pošta - Balík Do Ruky
    4. Česká pošta - Balík Do Balíkovny
    5. Česká pošta - Express/EMS
    6. Zásilkovna - Výdejní místa
    7. Zásilkovna / Packeta - Výdajné miesta Slovensko
    8. Česká pošta - Doporučená zásilka (ostatní země)
    9. Osobní odběr - Výdejní POINT Praha 10
    10. Liftago kurýr Express - doručení do 90 min po celé Praze (Po-Pá, 9:00 - 16:00)
    11. Platební brána

 
Osobní odběr:
Výdejní POINT Praha 10:Počernická 699/62E, Praha 10 - Malešice, 108 00, Dostupnost: Po – Pá: 9:00 - 18:00.
(Více informací zde: Výdejní POINT)

Způsoby platby za objednávky na našem eshopu:
 

  • Dobírkou
    Částku za zboží i poštovné uhradíte přímo doručovacímu kurýrovi, který Vám předá potvrzení o zaplacení a poté i zásilku.

     
  • Platba převodem
    Na náš účet vedený u Fio banka a.s.. Doručovacímu kurýrovi již nic neplatíte, zásilku Vám předá po předložení dokladu totožnosti (Občanský průkaz, Pas). Jako variabilní symbol platby použijte číslo objednávky, generované ihned po potvrzení objednávky. Zboží zasíláme neprodleně po obdržení Vaší platby na náš účet. 


Číslo účtu CZK:

    Číslo účtu: 2602186905/2010 (CZK)
    IBAN: CZ4220100000002602186905
    BIC (SWIFT): FIOBCZPPXXX
    Variabilní symbol: po obdržení objednávky zasíláme emailem

Číslo účtu EUR:

    Číslo účtu: 2102186909/2010 (CZK) 
    IBAN: CZ0520100000002102186909
    BIC (SWIFT): FIOBCZPPXXX
    Variabilní symbol: po obdržení objednávky zasíláme emailem

 

  • Platba platební kartou online předem
    Pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby je použití internetových platebních karet MasterCard a VISA. Tato platební metoda je zdarma.

    Pro ověření držitele karty u jeho vydavatelské banky přímo během transakce, využíváme bezpečnostní protokol 3-D Secure podporovaný karetními asociacemi, kde je zapotřebí platbu potvrdit pomocí ověřovací sms pro maximální bezpečnost.Toto řešení snižuje riziko reklamací platební transakce ze strany uživatele.
    Veškeré údaje o platbách jsou šifrovány zabezpečenou cestou a společnost StoreiStage s.r.o. jako obchodník k nim nemá přístup, ani je nikde neukládá.
     
  • Okamžitý online převod peněz z účtu
    Jednoduše, rychle a bezpečně zaplatíte díky online platebnímu systému ComGate. Vaše platba Bude na náš účet připsána během pár minut. Tato platební metoda je zdarma.

    Jak na to?
    Nastavit a vložit mezi způsoby platby "Okamžitý převod peněz z účtu" a vyberte svou banku.
    V dalším kroku vás přesměrujeme do vašeho internetového bankovnictví.
    Po přihlášení se vám zobrazí informace o předplaceném platebním příkazu, který jen potvrdíte.
    Platba za vaši objednávku bude během několika minut připsána na náš účet.

 

1. Česká pošta - Balík Na Poštu


 

Služba České pošty “Balík Na Poštu” je služba, kterou lze rychle odesílat zásilky za velice atraktivní nízké ceny přepravy.
Balík Na poštu je automaticky uložen na vámi nebo odesílatelem zvolené ukládací poště.

Díky možnosti sledování Track&Trace můžete také sledovat cestu Vaší zásilky od jejího podání až po doručení k Vašim rukám. Sledovací číslo zásilky Vám vždy sdělíme prostřednictvím emailu.


Způsoby platby při přepravě - Balík na Poštu:

  • Dobírka (platba kurýrovi v místě dodání)
  • Platba převodem na náš účet vedený u Fio banka a.s.
  • Platba platební kartou online předem
  • Okamžitý online převod peněz z účtu

Cena za přepravu zboží:
Při platbě předem: 95,- Kč bez dobírky, +35 Kč se službou dobírka (balné neúčtujeme).

(tyto ceny jsou platné pouze pro území České republiky, pro ostatní země nás prosím kontaktujte na mail: info@istage.cz)

 

2. Česká pošta - Balík do ruky



Služba České pošty “Balík do ruky” je moderní, rychlá a spolehlivá přeprava zásilek do hmotnosti 30kg s garantovanou dobou dodání. Česká pošta garantuje dodání Balíku do ruky nejpozději následující pracovní den (do 24hod.) po dní podání.
Balíky větších nebo nepravidelných rozměrů (neskladné) jsou dodány nejpozději druhý pracovní den po dni podání, resp. do 48hod.

Díky možnosti sledování Track&Trace můžete také sledovat cestu Vaší zásilky od jejího podání až po její doručení k Vašim rukám. Sledovací číslo zásilky Vám automaticky sdělí Česká pošta prostřednictvím sms či emailu. V případě potřeby si jej u nás můžete vyžádat na emailu: info@istage.cz
Zásilku doručuje kurýr, který informuje telefonem.

Při zasílání balíků po ČR je možné nevyzvednutí zásilky v den dodání. Kurýr Vám poté uloží Váš balík na nejbližší kmenové poště (dle doručovací adresy, PSČ). Uložení zásilky při nezastižení na uvedené doručovací adrese platí i pro zákazníky platící jinou metodou než dobírkou (viz. níže). Zásilku si poté můžete vyzvednout na kmenové poště během následujících 14ti dnů. Pokud nedojde k vyzvednutí zásilky během této doby, zásilka je navrácena odesílateli (prodávajícímu).

V průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice , kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku. 

Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou, uložení na poště bez pokusu o doručení, uložení na jiné ukládací poště nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den. 


Způsoby platby při přepravě - Balík Do Ruky:

  • Dobírka (platba kurýrovi v místě dodání)
  • Platba převodem na náš účet vedený u Fio banka a.s.
  • Platba platební kartou online předem
  • Okamžitý online převod peněz z účtu

Cena za přepravu zboží:
Při platbě předem: 125,- Kč bez dobírky, +35,- Kč se službou dobírka (balné neúčtujeme).

(tyto ceny jsou platné pouze pro území České republiky, pro ostatní země nás prosím kontaktujte na mail: info@istage.cz).

 

3. Česká pošta - Balík Do Balíkovny



Služba České pošty “Balík Do Balíkovny” je moderní, rychlá a spolehlivá přeprava zásilek do hmotnosti 20kg.
Balíky větších nebo nepravidelných rozměrů (neskladné) jsou dodány nejpozději druhý pracovní den po dni podání, resp. do 48hod. 
Balík Do balíkovny je cenově nejdostupnější řešení doručení Vašeho zboží objednaného na e-shopu. Balík si můžete vyzvednout na 222 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice. Pro vydání balíku stačí sdělit  pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a Vaše jméno při výdeji.

Díky možnosti sledování Track&Trace můžete také sledovat cestu Vaší zásilky od jejího podání až po její doručení k Vašim rukám. Sledovací číslo zásilky Vám automaticky sdělí Česká pošta prostřednictvím sms či emailu. V případě potřeby si jej u nás můžete vyžádat na emailu: info@istage.cz

Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.

Způsoby platby při přepravě - Balík Do Balíkovny:

  • Dobírka (platba kurýrovi v místě dodání)
  • Platba převodem na náš účet vedený u Fio banka a.s.
  • Platba platební kartou online předem
  • Okamžitý online převod peněz z účtu

Cena za přepravu zboží:
Při platbě předem: 75,- Kč bez dobírky, +35,- Kč se službou dobírka (balné neúčtujeme).

(tyto ceny jsou platné pouze pro území České republiky, pro ostatní země nás prosím kontaktujte na mail: info@istage.cz)

 

4. Česká pošta - Express/EMS



EXPRESS MAIL SERVICE představuje nejrychlejší možnou přepravu dokumentů a zboží do hmotnosti 10 kg po celém území České republiky. EMS je služba s garantovaným dodáním následující den po dni podání, v pracovní den.

V zásilce EMS lze přepravovat věci do hodnoty 100 000 Kč. Za zásilku EMS Česká pošta odpovídá do výše sjednaného limitu odpovědnosti, tj. Udané ceny.

Informace o dodání nebo stavu vaší zásilky jsou dostupné následující den po dni podání zásilky. Informace je možno získat dvěma způsoby:

Sledujte zásilku v systému naší služby Sledování zásilek (Track & Trace).
Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte naši telefonní linku 954 40 66 99.

Způsoby platby při přepravě - Express/EMS:

  • Dobírka (platba kurýrovi v místě dodání)
  • Platba převodem na náš účet vedený u Fio banka a.s.
  • Platba platební kartou online předem
  • Okamžitý online převod peněz z účtu

Cena za přepravu zboží:
Při platbě předem: 195,- Kč bez dobírky, +35,- Kč se službou dobírka (balné neúčtujeme).

(tyto ceny jsou platné pouze pro území České republiky, pro ostatní země nás prosím kontaktujte na mail: info@istage.cz)

 

5. Zásilkovna - Výdejní místa


 

Zásilkovna je nový a výhodný způsob doručení zboží od eshopu k zákazníkům do výdejních míst v síti Z-point.

Stačí si nechat zaslat zásilku na požadované místo dodání - zvolit v objednávce. 
Po expedici zásilky s tímto typem dopravy obdržíte informační e-mail o tom, že náš e-shop vložil zásilku do online systému. Zároveň je v emailu odkaz na trasování, kde můžete cestu své zásilky pohodlně sledovat online.  Zboží je na vybranou pobočku Zásilkovny doručeno obvykle maximálně do tří pracovních dnů od jeho expedice.

SEZNAM VÝDEJNÍCH MÍST ZDE


Jakmile je zásilka připravena k odběru na Vámi vybrané pobočce, přijde Vám důležitý potvrzovací e-mail a SMS s heslem pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa.
Pro výdej zboží vám postačí pouze znalost tohoto hesla. Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku jeho získání. Můžete vyzvednutím pověřit i jinou osobu - postačí když dotyčná osoba bude znát přidělené heslo.
 
Na vyzvednutí svého zboží na pobočce Zásilkovny máte vždy 7 dní. Můžete si se Zásilkovnou prostřednictvím odpovědní SMS domluvit i prodloužení této lhůty -  a to až na 14 dní. 
Při přebírání zásilky prosím věnujte mimořádnou pozornost při kontrole vnějšku balení - zejména stavu ochranné pásky a veškerým porušením a trhlinám. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Překontrolujte prosíme ihned obsah zásilky nebo jej nepřebírejte a kontaktujte nás obratem.
 


Způsoby platby při přepravě: Zásilkovna - Výdejní místa:

  • Platba převodem na náš účet vedený u Fio banka a.s.
  • Platba platební kartou online předem
  • Okamžitý online převod peněz z účtu
     

Cena za přepravu zboží:
Při platbě předem: 95,- Kč, +35,- Kč se službou dobírka (balné neúčtujeme), Nadrozměrné zásilky ( 5-10kg) Při platbě předem: 179,- Kč, +35,- Kč se službou dobírka (balné neúčtujeme).


(tyto ceny jsou platné pouze pro území České republiky, pro ostatní země nás prosím kontaktujte na mail: info@istage.cz)

 

6. Zásilkovna / Packeta - Výdajné miesta Slovensko


 

Zásilkovna je nový a výhodný způsob doručení zboží od eshopu k zákazníkům do výdejních míst v síti Z-point.

Stačí si nechat zaslat zásilku na požadované místo dodání - zvolit v objednávce. 

Po expedici zásilky s tímto typem dopravy obdržíte informační e-mail o tom, že náš e-shop vložil zásilku do online systému. Zároveň je v emailu odkaz na trasování, kde můžete cestu své zásilky pohodlně sledovat online.  Zboží je na vybranou pobočku Zásilkovny doručeno obvykle maximálně do tří pracovních dnů od jeho expedice.

SEZNAM VÝDEJNÍCH MÍST ZDE

Jakmile je zásilka připravena k odběru na Vámi vybrané pobočce, přijde Vám důležitý potvrzovací e-mail a SMS s heslem pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa.
Pro výdej zboží vám postačí pouze znalost tohoto hesla. Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku jeho získání. Můžete vyzvednutím pověřit i jinou osobu - postačí když dotyčná osoba bude znát přidělené heslo.
 
Na vyzvednutí svého zboží na pobočce Zásilkovny máte vždy 7 dní. Můžete si se Zásilkovnou prostřednictvím odpovědní SMS domluvit i prodloužení této lhůty -  a to až na 14 dní. 
Při přebírání zásilky prosím věnujte mimořádnou pozornost při kontrole vnějšku balení - zejména stavu ochranné pásky a veškerým porušením a trhlinám. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Překontrolujte prosíme ihned obsah zásilky nebo jej nepřebírejte a kontaktujte nás obratem.
 

Způsoby platby při přepravě: Zásilkovna - Výdejní místa:

  • Platba převodem na náš účet vedený u Fio banka a.s.
  • Platba platební kartou online předem
  • Okamžitý online převod peněz z účtu
     

Cena za přepravu zboží:
Při platbě předem: 4,9,- Eur, +1,5,- Eur se službou dobírka (balné neúčtujeme), Nadrozměrné zásilky ( 5-10kg) Při platbě předem: 8,9,- Eur, +1,5,- Eur se službou dobírka (balné neúčtujeme).

 

7. Česká pošta - Doporučená zásilka (ostatní země)



Pouze po předchozí domluvě.
Zásilky do ostatních zemí jsou odeslány jako doporučená zásilka.
Doba dodání je přiblžně 5-12 pracovních dnů
Zásilky do ostatních zemí zasíláme pouze při platbě předem/převodem.

Díky možnosti sledování Track&Trace můžete také sledovat cestu Vaší zásilky od jejího podání až po doručení k Vašim rukám. Sledovací číslo zásilky Vám vždy sdělíme prostřednictvím emailu. 


Způsoby platby při přepravě - Doporučená zásilka (ostatní země):

  • Platba převodem na náš účet vedený u Fio banka a.s.
  • Platba platební kartou online předem
  • Okamžitý online převod peněz z účtu
     

Cena za přepravu zboží do ostatních zemí: 279,-Kč.

 

8. Osobní odběr - Výdejní POINT Praha 10




Objednávku si můžete vyzvednout a zaplatit na našem výdejním POINTU Praha 10.

Výdejní POINT Praha 10:Počernická 699/62E, Praha 10 - Malešice, 108 00, Dostupnost: Po – Pá: 9:00 - 18:00. 
(Jedná se pouze o kancelář, point není showroom ani předváděcí prodejna)

(Více informací zde: Výdejní POINT)

Osobní odběr zboží je možný pouze po předchozí objednávce na našem e-shopu a následném potvrzení emailem,
který Vám odešleme jakmile bude zboží připraveno ve výdejním POINTU na Praze 10 - Malešice.
(Bez našeho potvrzení, není objednávka připravena!)



Zboží pro osobní odběr je kompletováno na centrálním skladu a po kompletaci převezeno na výdejní point.
Doba dodání na výdejní point je obvykle během 1 pracovního dne.
Na vyzvednutí je k dispozici 5 pracovních dní, pak bude objednávka stornována.
Informace o objednávce lze získat na: info@istage.cz nebo na tel. čísle: +420 216 216 003 (po - pá od 9:00 - 18:00).

Způsoby platby při osobním odběru - Výdejní POINT Praha 10:

  • Platba převodem na náš účet vedený u Fio banka a.s.
  • Platba platební kartou online předem
  • Okamžitý online převod peněz z účtu
  • Platební kartou při převzetí na místě (VISA/MasterCard)
  • PLATBA V HOTOVOSTI NENÍ MOŽNÁ

 

Cena za kompletaci objednávky na výdejní POINT: 29,-Kč.


9. Expresní osobní odběr - Výdejní POINT Praha 10




Objednávku si můžete vyzvednout a zaplatit na našem výdejním POINTU Praha 10 a to do 60min od objednání.

Výdejní POINT Praha 10:Počernická 699/62E, Praha 10 - Malešice, 108 00, Dostupnost: Po – Pá: 9:00 - 18:00. 
(Jedná se pouze o kancelář, point není showroom ani předváděcí prodejna)

(Více informací zde: Výdejní POINT)

Osobní odběr zboží je možný pouze po předchozí objednávce na našem e-shopu a následném potvrzení emailem,
který Vám odešleme jakmile bude zboží připraveno ve výdejním POINTU na Praze 10 - Malešice.
(Bez našeho potvrzení, není objednávka připravena!)



Zboží pro osobní odběr je kompletováno na centrálním skladu a po kompletaci převezeno na výdejní point.
Doba dodání na výdejní point je obvykle během 1 pracovního dne.
Na vyzvednutí je k dispozici 5 pracovních dní, pak bude objednávka stornována.
Informace o objednávce lze získat na: info@istage.cz nebo na tel. čísle: +420 216 216 003 (po - pá od 9:00 - 18:00).

Způsoby platby při osobním odběru - Výdejní POINT Praha 10:

  • Platba převodem na náš účet vedený u Fio banka a.s.
  • Platba platební kartou online předem
  • Okamžitý online převod peněz z účtu
  • Platební kartou při převzetí na místě (VISA/MasterCard)
  • PLATBA V HOTOVOSTI NENÍ MOŽNÁ

 

Cena za kompletaci objednávky na výdejní POINT: 59,-Kč.

 

 

10. Liftago kurýr Express - doručení do 90 min po celé Praze (Po-Pá, 9:00 - 16:00)



Díky expresnímu doručení Liftago budete mít objednávku doma či v práci do 90 minut od objednání.
Při objednání zásilky Po-Pá, 9:00 - 16:00 zásilku obdržíte ve stejný den.
Zásilku vám doručí kurýr do 90 minut od potvrzení a úhrady objednávky na jakékoliv místo v Praze (PSČ začínající na „1“).

Jakmile kurýr převezme zásilku na našem centrálním skladě, obdržíte SMS s veškerými potřebnými informacemi včetně kontaktu přímo do vozu.

Expresní doručení od Liftaga je možné hradit pouze předem převodem nebo platbou online.
(Nelze hradit dobírkou při převzetí)

Cena za přepravu zboží:
Při platbě předem: 270,- Kč (balné neúčtujeme).


Informace o objednávce lze získat na: info@istage.cz nebo na tel. čísle: +420 216 216 003 (po - pá od 9:00 - 18:00).

11. Platební brána  



Poskytovatel platební brány je společnosti ComGate Payments, a.s.
Stránky poskytovatele: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
 
Lze u nás platit online kartou nebo platebními tlačítky bank pro zrychlený převod.

Kontaktní údaje společnost ComGate Payments, a.s.
Případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267


Informace o objednávce lze získat na: info@istage.cz nebo na tel. čísle: +420 216 216 003 (po - pá od 9:00 - 18:00).



Společnost Store iStage s.r.o. / IČ: 07640986 si vyhrazuje právo na změnu "Informace o způsobu dodání zboží" uvedených na webovém portálu www.iStage.cz !


V případě, že potřebujete s čímkoli poradit, kontaktujte nás!

 

×