Zákaznická podpora:+420 216 216 003info@istage.cz
Měna
CZK

Xiaomi MiBand - Pomoc


Nedaří se Vám zprovoznit Váš náramek?

Vyzkoušejte nejdříve následující rady:

1. Stáhnutí originálni Aplikace Xiaomi MiFit

- splňuje Váš telefon minimální požadvky pro stažení aplikace?
> Verze bluetooth 4.0 a vyšší
> Android 4.4 a vyšší verze
> iOS 8.0 a vyšší verze
Aplikace je plně lokalizována do českého jazyka pro iOS a Android.

Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.xiaomi.hm.health&hl=cs

iPhone:
https://itunes.apple.com/cz/app/mi-fit/id938688461?mt=8

2. Nedaří se Vám vytvořit účet v Aplikaci?

- zkuste restartovat telefon nebo novou registraci následující den
- vytvořte si účet přes webové stránky
https://account.xiaomi.com/pass/register

3. Proces párování:

- senzor plně nabijte
- restartujte zařízení a vypněte/zapněte znovu bluetooth
- zkuste to v jiné místnosti, kde nejsou aktivní jiná bluetotth zařízení
- zkuste jiný telefon/tablet zdali není problém v telefonu

4. Proč je důležíté mít náramek spárovaný?

- pro správné počítání hodnot je důležité mít náramek spárovaný s Vaším zařízením a Vašim účtem, kde je nastavena Vaše váha, vyška a pohlaví, pravá nebo levá ruka, kde je náramek nošen.
- synchronizace času
- notifikace
- uvolnění paměti pro další měření

5. Náramek je dobré min 1x za 14dní synchronizovat s Aplikací na zařízení s přístupem k internetu.

- aktualizace softwaru pro lepší měření a oprava chyb
- uvolní se tak pamět v zařízení pro nové měření

6. Náramek přestal komunikovat nebo měřit?

- ukončete aplikaci a restartujte telefon
- odpárujte náramek z aplikace MiFit a odstraňte aplikace a vyzkoušejte aplikace znovu nainstalovat a náramek znovu připárovat
- připojte se na wifi
- zkontrolujte aktuálnost dostupného firmwaru pro náramek v aplikaci
- vyzkoušejte náramek s jiným zařízením, nemusí vždy jít o problém v náramku
- problémy s měřením tepu opravuje aktualizace firmwaru náramku

7. Aktualizace firmwaru náramku:

- Je zapotřebí mít vždy aktuální verzi aplikace MiFit
- Nejjednodušší jak získat aplikaci aktuální je ji smazat a znovu ji nainstalovat
- Pokud aktualizace se stále nedaří dokončit, zkuste restartovat telefon
- Některé telefony, mají systémově zapnuté zabezpečení a aktualizaci nejsou schopny dokončit
- Zkuste firmwaru náramku aktualizovat na systému iPhone iOS, tam máme i my vyzkoušeno, že aktualizace se vždy podařila

8. Náhradní barevný náramek nepasuje?

- senzor nasaďte z spodní (vňitřní) strany a nebojte se použít sílu, náramek je přeci z pružného materiálu
- barevné náramky jsou menšího rozměru pro senzor než náramek černý, protože hmota náramku se natáhne na potřebnou délku
- náramek je menší, protože se roztáhne a je správné, že je uchycen pevně, aby jen tak senzor nevypadl
- snadno poznáte, že máte správný náramek pro Miband 2 podle černé zapínací cvočky, Miband 1 má zapínací cvočku stříbrnou

9. Upozornění

- po spárování telefonu s náramkem, není možné náramek spárovat s jiným zařízením současně
Náramek je tak uzamčen na Váš účet a Váš telefon a nikdo jiný jej nemůže odpárovat/odemknout.
(Stejně tak, jako je uzamčený iPhone na iCloud učet nebo telefony na Google účet.)

- V případě vráceni zboží nebo reklamace musí být tedy náramek odemčený - odpárovaný/odstraněný v Aplikaci Mifit z Vašeho účtu!

10. Vrácení v zakonné lhůtě/Reklamace

- V případě, že budete chtít zboží vrátit do 14dní
- V případě, že budete chtít náramek reklamovat
> Kontaktujte nás prosím přes email a my Vám ihned odpovíme jak správně postupovat pro rychlejší vyřízení.

×