Zásilky expedujeme obratem každý všední den ⛄  ❄ Do Vánoc stihneme doručit všechny zásilky objednané do 19.12. Pro nejrychlejší doručení doporučujeme volit dopravu s garancí - EMS - Expresní zásilka 🎄  🎁  
Zákaznická podpora:+420 216 216 003info@istage.cz
Měna
CZK

Mi Band FAQ


Proč nemůžu najít svůj telefon/náramek?

Abyste mohli za pomoci hodinek najít svůj náramek,
musí být obě zařízení v dosahu Bluetooth.

Bez něj nemohou zařízení vzájemně komunikovat
a vás tedy upozornit zvukem/vibracemi na svou polohu.


Proč je můj krokoměr nepřesný?

Krokoměr v náramku funguje na bázi gyroskopu,
proto se může stát, že když tlačíte kočárek nebo vozík,
tak vám náramek nic nenaměří.
Je to z toho důvodu, že pokud nehýbete rukou, gyroskop neregistruje změnu v pohybu.


Proč se nerozsvítí displej při zvednutí ruky?

Rozsvěcení displeje se odvíjí od nastavení náramku.

Existují dva módy displeje:
stále zapnutý nebo zapnout při zvednutí ruky.


Zpět na Mi Band

Vánoce již klepou na dveře a vy se bojíte, zda stihnou dárky dorazit včas? 

S námi se bát nemusíte. 

Všechno zboží máme skladem a jsme připraveni Vaši objednávku bezodkladně odeslat. Dle informací od dopravců se všechny zásilky odeslané do 19.12. stihnou bezpečně doručit. Pokud chcete mít dárek doma co nejdříve, tak doporučujeme využít expresní dopravu EMS, kde je garance doručení následující den od odeslání.

 

Zásilky objednané do 13 hodin odesíláme přes Českou Poštu a GLS ještě tentýž den. U Zásilkovny je nutné objednat do 10. hodiny ranní. Myslete však na to, že u objednávek placených bankovním převodem může dojít ke zdržení při převodu peněz mezi bankami. 

Tipy na vánoční dárky#2. Pro něj - Dámynakole.cz

 

Rozumím