Upozornění k aktuální dopravě

*Důležité upozornění k aktuální složité situaci v ČR*


>*** Dle aktuálních informací České pošty doručují zásilky na většině území ČR. ***<

1) Zdraví je na prvním místě! Prosíme Vás o maximální zodpovědnost.

2) Buďte na sebe a své okolí opatrní a ohleduplní.

3) Poštovní zásilky a balíky virus nepřenáší, nemusíte se tedy obávat.
4) Omezení veškerého fyzického kontaktu s okolím je nyní to nejlepší.
5) Prosíme upřednostněte platbu převodem pro co nejsnazší doručení

6) Naše společnost normálně funguje a snažíme se všechny požadavky a objednávky vyřizovat standardně.
7) Nedokážeme nyní garantovat rychlé a spolehlivé doručení až domů na všechny adresy po ČR.
8) Zásilky se však případně ukládají na místní pobočky - stav zásilky lze vždy ověřit online z zaslaného sledovacího čísla.

Děkujeme za pochopení a vaší vstřícnost.


Doporučení platby předem:
Vzhledem k aktuální situaci Vás také žádáme, abyste pokud je to možné, upřednostnili platbu předem převodem. V případě platby na dobírku lze platit bezhotovostně platební kartou na všech pobočkách nebo u kurýra, ten však u sebe vždy terminál mít nemusí a platba v hotovosti není z ohleduplnosti k doručovatelům ideální řešení, ikdyž je zatím možná.
Pokud již musíte použít hotovost, pokuste se částku připravit přesně a vložit ji do obálky pro kurýra.
Spropitné pro kurýra za jeho služby v této nelehké situaci je prosíme samozřejmostí.


Dopravci:


- Na základě vyjádření dopravců a získaných informací, je nyní Česká pošta to nejlepší řešení, díky množství třídíren, personálu a počtu poboček.

- Je možné, že v některých městech a obcích, budou pobočky a doručovatelé mimo provoz.

   Výjimku tvoří pobočky České pošty, které nejsou vybaveny krycím sklem.
->Seznam uzavřených poboček České Pošty: ZDE
   
-> Dále upozorňujeme, že s účinností od 19.3. mají všechny pošty omezeny hodiny pro veřejnost maximálně do 16.00 hod. a s účinností od 21.3. je zrušen na všech pobočkách víkendový provoz.

Pokud je Vaše místní pobočka na tomto seznamu, naleznete zde i adresu náhradní pošty, kde Vám zásilka bude uložena a připravena k vyzvednutí. . V případech že Vaše lokalita bude v karanténě budou Vám zásilky uloženy bez pokusu o doručení s tím, že jim bude prodloužena ukládací doba.


- V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat pro úpravu nebo doporučení.

- Bohužel jakmile zásilku přepravci předáme, nemáme nad ni žádnou kontrolu a doručování je pouze v jeho režii.

- Pro více informací se vždy můžete obrátit na nás nebo Vaši místní poštu.


My však stále pracujeme a všechny objednávky zpracováváme a každý den odesíláme.
Doporučujeme hradit objednávky předem - převodem, bezkontaktní kartou nebo mít hotovost přesně připravenou.
Jedná se o opatření pro ochranu vás i doručovatelů a minimalizovat tak kontakt.


Pevně věříme, že tuto nelehkou situaci společně v dobrém všichni zvládneme.
V jakémkoliv případě jsme tu pro vás a můžete nás kdykoliv kontaktovat.

Hezký den přejeme.

S pozdravem,
Team iStage

Tento web používá soubory cookies pro zlepšování prostředí webových stránek, pro analytické účely a pro cílenou reklamu. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Další informace