Aplikace Zepp
Většina problémů s hodinkami lze vyřešit pomocí správného nastavení aplikace Zepp.
Níže si vyberte konkrétní problém.
Jak přidat hodinky?
1) Stáhněte si aplikaci Zepp za pomoci QR kódu do vašeho telefonu.2) Otevřete aplikaci a v levém horním rohu klikněte na +.
3) Vyberte Hodinky
4) Vyberte Hodinky s QR kódem
5) Naskenujte QR kód na hodinkách
6) Aplikace vás sama provede hlavními funkcemi hodinek
!Pokud chcete aby hodinky fungovaly správně, udělte aplikaci požadované oprvrávnění!
![zepp uvodni stranka](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.istage.cz/user/documents/upload/Pomoc/Aplikace UI/Zepp/zepp uvodni stranka.png)
![menu vyber zarizeni](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.istage.cz/user/documents/upload/Pomoc/Aplikace UI/Zepp/menu vyber zarizeni.png)
![QR pridat hodinky](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.istage.cz/user/documents/upload/Pomoc/Aplikace UI/Zepp/QR pridat hodinky.jpg)
Nefungují mi notifikace (iOS).
Pokud nefungují správně notifikace (upozornění, sms, hovory) na telefonech Apple iPhone.1) V případě problémů doporučujeme vždy nejdříve restartovat hodinky do továrního nastavení.
Tuto možnost naleznete přímo na samotných hodinkách.
Poté je nutné je znovu nově spárovat přes aplikaci Zepp.
2) V aplikaci Zepp (na záložce profil) rozklikněte v seznamu “Moje zařízení" Vaše hodinky.
Dále rozklikněte "Upomínka a oznámení - oznámení aplikací”.
Zde zapněte možnost - "Ponechat hodinky připojené k telefonu pomocí bluetooth”.
3)V nastavení samotného telefonu najděte aplikaci Zepp.
Zde je nutné povolit oznámení pro tuto aplikaci
4) Notifikace také nefungují, pokud máte zapnutý režim nízké spotřeby v nastavení baterie.
![bluetooth](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.istage.cz/user/documents/upload/Pomoc/Aplikace UI/Zepp/bluetooth.jpg)
![oznameni](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.istage.cz/user/documents/upload/Pomoc/Aplikace UI/Zepp/oznameni.jpg)
Nefungují mi notifikace (Andorid).
Pokud vám nefungují notifikace,tak jste nejspíš neudělili oprávnění aplikaci Zepp.
1) Otevřete aplikaci Zepp.
2) Vyberte Profil
3) Otevřete Upozornění aplikací.
4) Ujistěte se, že jsou upozornění zapnutá (červený rámeček).
5) Ujistěte se, že vámi požadovaná aplikace je na seznamu (zelený rámeček).
6) Pokud svou aplikaci nevidíte, přidejte ji pomocí správy aplikací (oranžový rámeček).
!Povolení upozorňovat musí mít i samotná aplikace (messenger etc.)
!To naleznete v nastavení dané aplikace!
![otevreni nastaveni hodinek](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.istage.cz/user/documents/upload/Pomoc/Aplikace UI/Zepp/otevreni nastaveni hodinek.jpg)
![vyber upozorneni aplikaci](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.istage.cz/user/documents/upload/Pomoc/Aplikace UI/Zepp/vyber upozorneni aplikaci.jpg)
![upozorneni aplikaci zepp](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.istage.cz/user/documents/upload/Pomoc/Aplikace UI/Zepp/upozorneni aplikaci zepp.jpg)
Nezobrazují se mi SMS
Pokud se vám nezobrazují správně SMS,musíte udělit povolení v aplikaci.
1) Otevřete aplikaci Zepp.
2) Vyberte Profil.
3) Vyberte Více.
4) Vyberte Příchozí sms.
5) Zapněte Upozornění na novou SMS zprávu.
![otevreni nastaveni hodinek](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.istage.cz/user/documents/upload/Pomoc/Aplikace UI/Zepp/otevreni nastaveni hodinek.jpg)
![horni menu zepp vice](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.istage.cz/user/documents/upload/Pomoc/Aplikace UI/Zepp/horni menu zepp vice.jpg)
![notifikace menu sms](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.istage.cz/user/documents/upload/Pomoc/Aplikace UI/Zepp/notifikace menu sms.jpg)
![upozorneni sms_1](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.istage.cz/user/documents/upload/Pomoc/Aplikace UI/Zepp/upozorneni sms_1.png)
Nezobrazuje se mi volající
Pokud se vám nezobrazují jméno volajícího,musíte udělit povolení v aplikaci.
1) Otevřete aplikaci Zepp.
2) Vyberte Profil.
3) Vyberte Příchozí hovor.
4) Ujistěte se, že je zapnuté Upozornění na příchozí hovor (červený rámeček)
5) Ujistěte se, že máte zapnuté Zobrazit kontaktní informace (oranžový rámeček)
![otevreni nastaveni hodinek](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.istage.cz/user/documents/upload/Pomoc/Aplikace UI/Zepp/otevreni nastaveni hodinek.jpg)
![horni menu zepp hovor](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.istage.cz/user/documents/upload/Pomoc/Aplikace UI/Zepp/horni menu zepp hovor.jpg)
![hovor](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.istage.cz/user/documents/upload/Pomoc/Aplikace UI/Zepp/hovor.jpg)
Jak aktualizovat hodinky?
1) Otevřete aplikaci Zepp.2) Vyberte Profil.
3) Vyberte Zkontrolovat aktualizace.
![otevreni nastaveni hodinek](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.istage.cz/user/documents/upload/Pomoc/Aplikace UI/Zepp/otevreni nastaveni hodinek.jpg)
![zepp menu_1](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.istage.cz/user/documents/upload/Pomoc/Aplikace UI/Zepp/zepp menu_1.png)
Jak najít Hodinky?
Pokud potřebujete najít hodinky,můžete využít funkci ve vaší aplikaci.
1) Otevřete aplikaci Zepp
2) Vyberte profil.
3) Zvolte Najít hodinky.
4) Hodinky začnou vibrovat.
!Hodinky musí být v dosahu bluetooth!
![otevreni nastaveni hodinek](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.istage.cz/user/documents/upload/Pomoc/Aplikace UI/Zepp/otevreni nastaveni hodinek.jpg)
![najit hodikny](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.istage.cz/user/documents/upload/Pomoc/Aplikace UI/Zepp/najit hodikny.jpg)
Jak najít telefon?
Za pomoci svých hodinek můžete najít svůj telefon.1) Jděte do nastavení hodinek.
2) Najděte Najít telefon.
3) Telefon začne vibrovat
!Telefon musí být v dosahu bluetooth!