Zákaznícka podpora:+420 216 216 003info@istage.cz
Mena
EUR
Jazyk
Slovenčina

Xiaomi MiBand - Pomoc


Nedaří se Vám zprovoznit Váš náramek?

Vyzkoušejte nejdříve následující rady:

1. Stáhnutí originálni Aplikace Xiaomi MiFit

- splňuje Váš telefon minimální požadvky pro stažení aplikace?
> Verze bluetooth 4.0 a vyšší
> Android 4.4 a vyšší verze
> iOS 8.0 a vyšší verze
Aplikace je plně lokalizována do českého jazyka pro iOS a Android.

Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.xiaomi.hm.health&hl=cs

iPhone:
https://itunes.apple.com/cz/app/mi-fit/id938688461?mt=8

2. Nedaří se Vám vytvořit účet v Aplikaci?

- zkuste restartovat telefon nebo novou registraci následující den
- vytvořte si účet přes webové stránky
https://account.xiaomi.com/pass/register

3. Proces párování:

- senzor plně nabijte
- restartujte zařízení a vypněte/zapněte znovu bluetooth
- zkuste to v jiné místnosti, kde nejsou aktivní jiná bluetotth zařízení
- zkuste jiný telefon/tablet zdali není problém v telefonu

4. Proč je důležíté mít náramek spárovaný?

- pro správné počítání hodnot je důležité mít náramek spárovaný s Vaším zařízením a Vašim účtem, kde je nastavena Vaše váha, vyška a pohlaví, pravá nebo levá ruka, kde je náramek nošen.
- synchronizace času
- notifikace
- uvolnění paměti pro další měření

5. Náramek je dobré min 1x za 14dní synchronizovat s Aplikací na zařízení s přístupem k internetu.

- aktualizace softwaru pro lepší měření a oprava chyb
- uvolní se tak pamět v zařízení pro nové měření

6. Náramek přestal komunikovat nebo měřit?

- ukončete aplikaci a restartujte telefon
- odpárujte náramek z aplikace MiFit a odstraňte aplikace a vyzkoušejte aplikace znovu nainstalovat a náramek znovu připárovat
- připojte se na wifi
- zkontrolujte aktuálnost dostupného firmwaru pro náramek v aplikaci
- vyzkoušejte náramek s jiným zařízením, nemusí vždy jít o problém v náramku
- problémy s měřením tepu opravuje aktualizace firmwaru náramku

7. Aktualizace firmwaru náramku:

- Je zapotřebí mít vždy aktuální verzi aplikace MiFit
- Nejjednodušší jak získat aplikaci aktuální je ji smazat a znovu ji nainstalovat
- Pokud aktualizace se stále nedaří dokončit, zkuste restartovat telefon
- Některé telefony, mají systémově zapnuté zabezpečení a aktualizaci nejsou schopny dokončit
- Zkuste firmwaru náramku aktualizovat na systému iPhone iOS, tam máme i my vyzkoušeno, že aktualizace se vždy podařila

8. Náhradní barevný náramek nepasuje?

- senzor nasaďte z spodní (vňitřní) strany a nebojte se použít sílu, náramek je přeci z pružného materiálu
- barevné náramky jsou menšího rozměru pro senzor než náramek černý, protože hmota náramku se natáhne na potřebnou délku
- náramek je menší, protože se roztáhne a je správné, že je uchycen pevně, aby jen tak senzor nevypadl
- snadno poznáte, že máte správný náramek pro Miband 2 podle černé zapínací cvočky, Miband 1 má zapínací cvočku stříbrnou

9. Upozornění

- po spárování telefonu s náramkem, není možné náramek spárovat s jiným zařízením současně
Náramek je tak uzamčen na Váš účet a Váš telefon a nikdo jiný jej nemůže odpárovat/odemknout.
(Stejně tak, jako je uzamčený iPhone na iCloud učet nebo telefony na Google účet.)

- V případě vráceni zboží nebo reklamace musí být tedy náramek odemčený - odpárovaný/odstraněný v Aplikaci Mifit z Vašeho účtu!

10. Vrácení v zakonné lhůtě/Reklamace

- V případě, že budete chtít zboží vrátit do 14dní
- V případě, že budete chtít náramek reklamovat
> Kontaktujte nás prosím přes email a my Vám ihned odpovíme jak správně postupovat pro rychlejší vyřízení.

 

Vánoce již klepou na dveře a vy se bojíte, zda stihnou dárky dorazit včas? S námi se bát nemusíte. Všechno zboží máme skladem a jsme připraveni Vaši objednávku bezodkladně odeslat. Dle informací od České Pošty se všechny zásilky odeslané do 21.12. stihnou bezpečně doručit. U Zásilkovny je toto datum stanoveno na 20.12. Pokud chcete mít dárek doma co nejdříve, tak doporučujeme využít expresní dopravu EMS, kde je garance doručení následující den od odeslání.
Zásilky objednané do 15 hodin odesíláme přes Českou Poštu ještě tentýž den. U Zásilkovny je nutné objednat do 9. hodiny ranní. Myslete však na to, že u objednávek placených bankovním převodem může dojít ke zdržení při převodu peněz mezi bankami. Tipy na vánoční dárky#2. Pro něj - Dámynakole.cz

Rozumiem