Rychlá reklamace

Icon_17 


Pro naše zákazníky se vždy snažíme udělat maximum!
Je tedy v našem zájmu, aby reklamace byla vyřízena co nejrychleji a k spokojenosti zákazníka.

Pokud je produkt vadný, měníme jej za nový! Produkty opravovat nenecháváme.


Napsat vzkaz


Zde je pár stručných doporučení, jak proces reklamace urychlit!

1. Kontaktujte nás! Rádi Vám poradíme, reklamaci si zaznamenáme a připravíme řešení.
    - Některé závady už známe a stačí nám zaslat jejich fotodokumentaci, nemusíte jej nám je tak zbytečně zasílat a trápit se čekáním na poště.
    - Stačí nás kontaktovat na email a my Vám zašleme vše potřebné: adresu, formulář, stručné informace.

2. Vyzkoušeli jste určitě základní rady?
   - Restartovat zařízení, odpárování produktu, znovu naistalování aplikace, připárovat zařízení jinde?
   - U každého produktu se snažíme mít ke stažení online návod, rady a tipy k produktu.

3. Informace o zásilce
    - Produkt prosíme vždy pečlivě zabalit a zaslat jako klasickou doporučenou zásilku bez dobírky.
    - Stačí nám zaslat samotný vadný produkt, bez ostatního příslušenství nebo originálních velkých balení.
    - Zašlete nám číslo zásilky z podacího lístku a my si zásilku už ohlídáme!



Kam zboží zaslat k reklamaci?
Zboží v tuto chvíli lze zaslat pouze poštou na adresu sídla společnosti pokud se strany nedohodnout jinak.
Doporučujeme nám napsat zprávu o adresu na naši kancelář, kde řešíme reklamace. - Proces to značně urychlí.

Jaké dokumenty přiložit?
K reklamovanému zboží přiložte dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.

Nejlepší možností je zaslání vyplněného formuláře:
FORMULÁŘ PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE (pdf, 59 kB) 
a nákupního dokladu, který jste obdrželi.

 

Reklamační řád 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.